Skleněný trůn

úterý 23. dubna 2024

Autorka: Sarah J. Maas
Vazba: brožovaná
Počet stran: 392
Nakladatelství: CooBoo, 2015

Tak jsem se po několika letech konečně také pustila do Skleněného trůnu. Dvory od stejné autorky jsou má nejoblíbenější série ever a já doufám, že mě Trůny nezklamou a budou třeba ještě lepší. 

V temných a špinavých dolech Endovieru si trest nadoživotí už rok odpykává osmnáctiletá dívka jménem Celaena, kterou od malička trénovali na to, aby se stala nejlepší vražedkyní. Jednoho dne udělala chybu a nechala se chytit. 

Solné doly navštíví korunní princ Dorian spolu s kapitánem stráží Chaolem. Princ chce dát Celaeně nabídku, aby se stala jeho soutěžící v turnaji o titul králova bojovníka. Cealena tuto nabídku přijme a tak se z temných dolů přesouváme do skleněného hradu, kde klání proběhne. Pokud Celaena turnaj vyhraje a stane se královou bojovnicí, dočká se možná jednou i úplné svobody.. 

Abych pravdu řekla, tak začátek knihy mě vůbec nenadchl, měla jsem chuť přestat číst. Nějak se to zlomilo v půlce knížky, kde se dostáváme do hlavního příběhu a tam se z toho stává naprostá pecka. Postavy jsou skvělé, Cealena má super charakter a Dorian s Chaolem jsou sympaťáci, nevím kterého z nich mám radši. Jsem vážně nadšená a hned jsem začala číst druhý díl.

Jediné co mě v knize štve jsou chyby, v textu je ohromné množství chyb a někdy je to celkem dost rušivé, dám příklad: Cealena dělal, Chaol četla atd. 

SHRNUTÍ KNIHY:
• milostný trojúhelník
• fantasy série o sedmi dílech
• dospělé postavy
• turnaj

Co vy? Jste tým Dorian nebo Chaol? Já se asi přikláním k Chaolovi.  

Hodnocení: ★★★★ (za ten začátek)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář děkuji! ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS