Mráz

neděle 21. dubna 2024

Autorka: C. N. Crawford
Vazba: brožovaná
Počet stran: 296
Nakladatelství: Fragment, 2024

Pojďme se mrknout na jednu romantasy novinku, která brzy vyjde a která mě opravdu moc bavila. 

V den svých narozenin přijde Ava domů dřív z práce a načape svého kluka v posteli s jinou. Zlomí jí to srdce a zhroutí se jí všechny společné plány do budoucna. Slíbí si, že už se nikdy v životě do nikoho nezamiluje.

Po tom všem jde do baru, kde se opije aby na tu hrůznou scénu zapomněla a omylem urazí vílího krále Torina. Ava je totiž také víla, akorát že žije v lidském světě, protože nezná své skutečné rodiče a nějak zvlášť se o vílí svět Faerie nikdy nezajímala.

Místo toho, aby se jí Torin za urážku nějak pomstil, dá Avě nabídku - chce, aby se zúčastnila vílího turnaje o jeho ruku, vyhrála ho a stala se jeho manželkou tzv. “na oko”, po pár měsících se rozvedou a ona dostane padesát milionů dolarů. Zní to jako dobrá nabídka, že? Ukáže se, že vílí turnaj je ale velmi nelítostný a víly udělají pro ruku krále Torina opravdu vše..

Knížka je strašně kraťoučká a hrozně rychlá, což mě se osobně se dost líbilo. Ava a Torin jsou skvělé postavy, mezi nimi to parádně jiskří a tak si člověk přeje, aby se už konečně dali dohromady. Strašně se těším na další díl, kde se snad dozvím nějaké odpovědi.

SHRNUTÍ KNIHY:
• skvělá chemie mezi Avou a Torinem
• kraťoučká romantasy
• turnaj a podobnost s knihou Selekce
• víly

Anotace: Nebezpečný turnaj, sladká odměna. Mrazivé romantasy, které vás rozpálí. Jmenuju se Ava a mám za sebou ty nejhorší narozeniny v životě, protože jsem nachytala svého kluka v posteli s jinou holkou. V tu chvíli jsem se ocitla na ulici, opilá a pevně rozhodnutá zůstat navždy singl. A taky jsem urazila vílího krále Torina. Jenže místo aby mě potrestal, nabídl mi účast v turnaji, z nějž má vzejít jeho manželka, a padesát milionů k tomu. Co bych tak asi mohla ztratit? Brzy se ukáže, že srdce i život. Torinovu kouzlu je téměř nemožné odolat a moje soupeřky klidně půjdou přes mrtvoly...

Hodnocení: ★★★★

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář děkuji! ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS