Pomezí, kapitola 1.

pondělí 17. června 2024

V rámci spolupráce se mi do ruky dostal nádherný komiks Pomezí, pojďme si ho společně představit.

Příběh, kde se devatenáctiletá Ema po smrti otce stěhuje pryč od své zlé matky do bytu v centru Prahy a zjišťuje, že má speciální schopnosti. V Praze poznává mladého Tomáše, kterého ale nemůže víc poznat kvůli svým schopnostem.. Objevuje se zde  víc světů – svět živých, svět na pomezí a svět svobodných. Zjistí Ema, co se jí stalo a proč má speciální schopnosti? Vydává se vstříc novým dobrodružstvím do jiných světů, aby našla odpovědi.

Komiks Pomezí je pro všechny milovníky nadpřirozena, české tvorby a nádherných ilustrací. Ilustrace jsou zde opravdu nádherné a vyobrazení prostředí Prahy a jejího historického zákoutí mě příjemně překvapilo. Příběh je určen spíše pro mladší čtenáře než jsem já, ale myslím, že se bude líbit i starším čtenářům, protože mi místy lehce připomínal Stranger Things. Ještě bych chtěla dodat, že tento díl je první kapitolou, a tak se můžeme těšit i na další díly tohoto krásného komiksu.

Do konce června na eshopu probíhá 15% sleva, takže pokud vás komiks zaujal, rozhodně využijte. 

Hodnocení★★★★★

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář děkuji! ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS