Měsíční shrnutí #2 / KVĚTEN

neděle 7. června 2020

A po dlouhé době tu máme další měsíční shrnutí, tentokrát se toho sešlo opravdu dost, každopádně ještě všechny přečtené nemám. Konečně jsem si také pořídila celou sérii Selekce a lituju toho, že jsem to neudělala už dávno.. První díl Selekce jsem dostala jako recenzní výtisk od Megaknihy.cz za který moc moc děkuji a po přečtení jsem si nakoupila/dostala hned další díly ze série. 


Počet přečtených knih: 7 + 1 (čtečka)
Počet přečtených stránek: 2 459


A jaké je hodnocení mých přečtených knížek za květen?

Zaklínač: Poslední přání - 4/5
Bouřná vrána - 4,5/5 
Zaslíbená - 3/5
Selekce - 5/5 
Elita - 4/5
První - 5/5
Dcera - 3,5/5
+
Assasin's Creed: Odysea - 5/5

Na knihy budou brzy připraveny recenze. :) 


4 komentáře:

  1. Ach tak to ti závidím. Jsi dobrá čtenářka. Já přečetla teprv 4 knihy za dva měsíce. Mám co dohánět a děkuju za inspiraci. P.s. též se chystám na meč osudu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, díky komentář, určitě nemusíš závidět, jen mám třeba víc času než ty. :) 4 knihy za 2 měsíce jsou taky fajn! Meč osudu vyzkoušej, uvidíš, že se ti bude líbit. :)

      Vymazat
  2. Děkuji ti, za tvá slova. Pustím se do čtení a jsem zvědavá... Dám vědět pak, jak se mi to četlo...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A pokud máš ráda fantasy, tak určitě doporučuji i toho Assasina! :)

      Vymazat

Za každý komentář děkuji! ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS