Panter s měsíčníma očima

středa 6. září 2023

Autor: Nancy Guilbert, Anna Griot
Vazba: pevná
Počet stran: 56
Nakladatelství: Ocelot, 2023

Kniha nám představuje dvanáct něčím zajímavých, neobyčejných exotických zvířat s nádhernými ilustracemi, které jsou prokládané krátkými texty s informacemi o daných zvířatech. V knize se setkáte třeba s nádherným ibisem rudým, želvou kožatkou, pyskounem vlnkovaným a dalšími. 
Líbí se mi, že každé zvíře je představeno na dvoustránce s popisem, který je srozumitelný i pro menší děti. 
Na konci knihy najdeme takový přehled všem dvanácti zvířat z knihy, ve kterém ale bohužel stojí, že deset z nich je buď vyhynulých nebo v ohrožení.


Také v knize najdeme tolik nádherných přirovnání a textů (dám vám sem jeden na ukázku):

''Jsem hrozivý lovec s tlapkami jako samet, po kterých přebíhám z úkrytu do úkrytu.

Budeš mít odvahu vyzvat mě na závod s hvězdami?''
 
Když mi tato kniha přišla poprvé do ruky, žasla jsem, jak nádherně je zpracovaná! Jsem moc ráda, že se tato kniha ke mě dostala, protože takhle krásně zpracovaná kniha se jen tak nevidí. Určitě doporučuji mladším i starším čtenářům. 

Chci moc poděkovat internetovému knihkupectví MEGAKNIHY.CZ spolu s nakladatelstvím Ocelot za poskytnutí této knihy k recenzi, vážím si toho.

AnotaceMáme zvídavé oči, hbité tlapky, jsme mořští obři a tropičtí ptáci, máme měkoučký kožíšek, ostré drápky, pestrobarevná křídla a taky skvrnitou kůži... Žijeme v horké poušti a na ledových pólech, v husté džungli nebo na skalnatých mysech, najdeš nás v hloubi oceánu i v tajuplných lesech. Poznáš, kdo jsme?

Poetická sbírka o krásách a jedinečnosti zvířecích druhů a o důležitosti ochrany fauny... nad níž můžete jen žasnout!

Hodnocení: ★★★★★

1 komentář:

Za každý komentář děkuji! ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS