Navždycky

úterý 27. října 2020

Autorka: Nofreeusernames (Olga Zbranek Biernátová)
Vazba: brožovaná
Počet stran: 304
Nakladatelství: CooBoo, 2020


Láska přes messenger. Feel-good romance ze střední. Mei Bradleyová se pomalu smiřuje s tím, že dopis z Bradavic už nedorazí. Tuhle nespravedlnost naštěstí zmírňuje čokoláda, kterou fakt miluje! Když už jsme u toho, miluje i svého nejlepšího kámoše Travise, ale to mu nemůže říct, aby všechno nepokazila. U jejího úhlavního nepřítele Liama není co pokazit, protože s tím válčí už od třetí třídy. Přestane Liam někdy prudit? Uvidí Travis v Mei víc než jenom kamarádku? A dojde konečně i na vysněné rande?


Můj názor: Autorku této knihy, Olu (@nofreeusernames), členku Humbook týmu a známou knižní influencerku zná asi každý. Olu můžete znát také z aplikace Storki od Humbooku, kde vydala povídku Jsem tu a mám čokoládu a která je předlohou k této knize. 

,,Kdyby lidské mozky byly ze zlata, byla bys ještě větší chudák než Weasley.''
str. 18

Hlavní hrdinkou je Mei, klasická teenagerka, která má závislost na čokoládě a Harrym Potterovi. Ve škole sedí dva roky v lavici s dívkou, o které neví absolutně nic. Ta dívka se jmenuje Ava a dokonce se spolu po nějaké době spřátelí. A aby toho nebylo málo, má Mei od školky nejlepšího kamaráda Travise, do kterého je už dlouhou dobu zamilovaná.. Přizná to někdy? 

Abych pravdu řekla, Mei jsem si hrozně oblíbila, je zábavná, správně ujetá a má skvělý klučičí styl. Jo a taky miluje čokoládu! 

Další docela zajímavou a mou oblíbenou postavou je Liam, otravný soused Mei, která ho ze srdce nesnáší a vyměňují si spolu dětinské nenávistné vzkazy přes okno. Spřátelí se někdy Mei s Liamem? 


Naše rty se pomalu přiblížily, tu vzdálenost jsem odhadovala hlavně podle toho, jak moc jsem cítila jeho dech. Opatrně jsme se políbili. 
str.193

Když kniha vyšla, hned druhý den jsem se do ni pustila. Malinko jsem se bála toho, že ten příběh bude dlouhý a o ničem.. Přece jen povídka Jsem tu a mám čokoládu se dala vyjádřit pár konverzacemi a byl konec. Naštěstí je kniha Navždycky napsána jako normální kniha, ve které jsou konverzace takovou, dá se říct, třešňičkou na dortu.

Právě ty pasáže s konverzacemi se mi na knize líbí úplně nejvíc, protože se v jiných knihách moc často neobjevují a je to zkrátka originální. 

Pokud hledáte oddychovku na jeden, maximálně dva večery, doporučuji po Navždycky sáhnout. Je to klasická oddychová young adultovka, u které si ale rádi oddechnou i trošku starší čtenáři. 

Hodnocení: ★★★★

2 komentáře:

  1. Marcela Břichatá27. října 2020 v 18:57

    Moč pěkná recenze.
    Škoda, že jsou zavřená knihkupectví. Moc ráda bych se začetla
    Snad seženu na internetu..
    Děkuju za recenzi ��

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář děkuji! ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS