Shatter me

pondělí 17. června 2024

Tuhle knihu jsem viděla úplně všude a doporučoval jí snad celý BookTook, tak jsem si řekla, že ji zkusím.

Knížku jsem četla v angličtině a čtivost jí rozhodně nechybí. Příběh mi přijde jako takový ten typický dystopický, totální Divergence vibes.

 Děj se odehrává na zničené Zemi, která je místy radioaktivní, obyvatelé mají málo zásob a někteří lidé mají zvláštní schopnosti. Štve mě, že o tom světě tam nebylo víc informací, třeba proč se to všechno stalo, atd..

Hlavní postavy Juliette a Adam, no, mě po dočtení moc sympatičtí nejsou. Juliette se mi ze začátku líbila, ale pak najednou uviděla Adama a stal se z ní úplně někdo jiný. Warner, týpek, z kterého jsou na tiktoku všichni odvázaní a já se ptám proč? Možná až se celou tou sérií prokoušu, že se můj názor změní, ale zatím je mou nejoblíbenější postavou Kenji.

Konec jsem teda vůbec nečekala a těším se na další díl, kde se snad už dozvím více informací..

Hodnocení: ★★★★

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář děkuji! ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS