MĚSÍČNÍ SHRNUTÍ #4 / SRPEN 2023

středa 6. září 2023

Krásnou slunečnou středu, dnes mám pro Vás zase po dlouhé době měsíční shrnutí za měsíc srpen, pojďme na to!


Srpen byl ve znamení čtení knih od asijských autorů, měsíc jsem odstartovala rozečtenou knihou Tentokrát je to doopravdy, do které jsem se nějak nemohla začíst, ale nakonec jsem ji dala plný počet hvězd. Recenzi najdete zde.

Druhou knihou byla kniha XOXO, to bylo něco, z čeho jsem byla nadšená tak, že jsem ji přelouskala za jeden den, nádhera. Recenze tady.

A poslední knihou byl román Zazářit od k-popové zpěvačky Jessicy Jung, kniha se mi líbila, místy nuda, ale fajn příběh s krásným koncem. Recenzi připravím a doplním sem.

A poslední srpnové dny jsem rozečetla úplnou novinku od nakladatelství Laser - Dvůr vysoko v horách, který mám rozečtený a je to bomba, fantasy pecka o čarodějnicích a fae. Také pak dodám recenzi.


Nakonec jsem ještě přečetla recenzák od Megaknihy/Ocelot a to knihu Panter s měsíčníma očima, dětská kniha plná krásných ilustrací o neobyčejných zvířatech. Recenze tady.


2 komentáře:

  1. Na knihu zazářit se moc těším, také poslouchám K-Pop. Jaká je tvá nejoblíbenější skupina?♈

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář, já mám nejraději BTS a také hodně poslouchám J-pop kapelu JO1. :)

      Vymazat

Za každý komentář děkuji! ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS