MĚSÍČNÍ SHRNUTÍ #3 / SRPEN + ZÁŘÍ

pondělí 26. září 2022

Zdravím Vás po opravdu dlooouhé době, mezitím se událo hodně věcí a konečně jsem zpět s Měsíčním shrnutím tentokrát za měsíc srpen a září 2022. Pojďme na to!

Během srpna jsem si koupila na čtení iPad mini a čtu už jen na něm, pokud mám oblíbenou knihu, koupím si ji i v papírové verzi, jinak čtu už převážně e-knihy kvůli místu. Těchto 8 e-knih jsem si zakoupila během srpna/září. Zvuk (4/5) jsem přečetla jako první a moc se mi líbil, skvělý napínavý příběh. Pak jsem četla Znamenitou mrtvolu (3/5), konec mě teda dostal, masakr. Jako další jsem četla Dceru Sparty (4/5) a také super, doporučuji, tu jsem si koupila i jako papírovou knihu, protože miluju knihy s Řeckou mytologií. 

Koupila jsem si tedy i 3 papírové knihy, Dceru Sparty jak jsem již zmiňovala, Neonoví bohové a mou oblíbenou Bílou nemoc. :) 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý komentář děkuji! ♥

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS